Missie, visie, strategie


 Missie Van Gorp Greenfood

Specialist zijn voor klanten in de retail, quick service, food service en travel catering markt voor gesneden ijsbergsla, gemengde salades, greenleafs, gesneden tomaten en komkommers.

 

 Missie Hessing Supervers

De missie van Hessing Supervers is:  “het brengen van gezondheid”
Voor de gehele organisatie is er dan ook maar één belofte die telt: elk product moet lekker, gezond en vers zijn… Nee, supervers!

 

  Visie Van Gorp Greenfood

In samenwerking met Hessing supervers een Europese autoriteit zijn op het gebied van salades, maaltijdsalades, panklare groenten, bewerkt fruit en verse sappen voor McDonald’s Europa en andere relevante partijen in de retail, quick service, food service en travel catering markt.

 

 Strategie Van Gorp Greenfood

De strategie is gebaseerd op sustainable supply (duurzaam produceren) waarbij maatschappelijk verantwoord ondernemen, goed werkgeverschap, voedselveiligheid, specialisatie, product- en procesinnovatie, kostenbeheersing, keten denken en kwalitatief hoogwaardige producten de sleutelwoorden zijn.

Wij streven naar uitbreiding van ons huidige klantenbestand, maar niet tegen elke prijs.

Wij verlangen van onze leveranciers dat ook zij de normen en waarden die Van Gorp Greenfood uitdraagt, in hun beleidsvoering meenemen.